Biografie
Biografie van Tycho Luijten: alles wat je moet weten over deze spreker
Als growth hacker en mede-oprichter van marketingbureau Dapper heeft Tycho Luijten al menig bedrijf haar marketingbudget zien verspillen aan kortzichtige plannen en overambitieuze doelstellingen. En hij snapt wel waarom. Voordat hij Dapper sticht heeft hij vele eigen bedrijfjes - de een succesvoller dan de ander. Deze ervaringen maken hem langzaam goed in het vinden van een manier om die eerste business aan te trekken: Marketing doen dat écht klanten oplevert.
De truc? Alle ingewikkelde funnels even laten voor wat het is, en je focussen op één super specifieke, niche doelgroep. Pas dan ziet hij tractie ontstaan. Het Niche famous framework, een verdieping op het populaire demand generation, is geboren.
Nu wil hij die boodschap verspreiden bij andere B2B marketeers: Hoe kies ik een doelgroep die daadwerkelijk bereid is om te kopen? Hoe bereik ik alleen hun? En laat ik dan geen andere kansen liggen?
Tycho zet zich af tegen de ‘ouderwetse’ manier van lead generatie, en komt met een modern en actueel framework dat het leven van B2B marketeers een stuk succesvoller maakt.