Jos Burgers over klantgerichtheid
Drie bestsellers in één speciale editie
Het boek Jos Burgers over klantgerichtheid geschreven door Jos Burgers
Details
Auteur:
Uitgeverij:
Verschijningsdatum:
00-00-0000
ISBN:
Bindwijze:
Paperback
Over auteur Jos Burgers
Als marketingman gaan zijn lezingen over onderwerpen als klantgerichtheid, marketing, sales en strategie.
Jos Burgers heeft verschillende managementboeken geschreven waaronder: Relatiebeheer als groeistrategie (2003), Klanten zijn eigenlijk nét mensen! (2006), Geef nooit korting (2011), Gek op gaten (2012), Jos Burgers over klantgerichtheid (2013), De wet van snuf (2014), Eén fan per dag (2017) en Thuis ben ik niet zo leuk! (2020). Veel van zijn boeken zijn bestsellers geworden.
Meer over Jos BurgersBoeken van Jos Burgers
Overzicht van alle uitgebracht boeken
Geef nooit korting!
En 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk
Warning: Undefined array key "item_url" in /data/www/hetsprekersburo.nl/www/boek-item-boek.php on line 248 Bekijk boekGek op gaten
Ontdek wat klanten echt willen
Warning: Undefined array key "item_url" in /data/www/hetsprekersburo.nl/www/boek-item-boek.php on line 248 Bekijk boekJos Burgers over klantgerichtheid
Drie bestsellers in één speciale editie
Warning: Undefined array key "item_url" in /data/www/hetsprekersburo.nl/www/boek-item-boek.php on line 248 Bekijk boekKlanten zijn eigenlijk nét mensen!
En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Warning: Undefined array key "item_url" in /data/www/hetsprekersburo.nl/www/boek-item-boek.php on line 248 Bekijk boekWacht niet op de wind, ga roeien!
De klant als reddingsboei
Warning: Undefined array key "item_url" in /data/www/hetsprekersburo.nl/www/boek-item-boek.php on line 248 Bekijk boekAlle boeken van Jos Burgers vind je op managementboek.nl.
Onze opdrachtgevers waarderen ons met gemiddeld een 8.6 / 10. | 5 waarderingen.
© 2010 - 2024 Het Sprekersburo powered by Triple Blue Group. All rights reserved
Prijzen excl. btw tenzij expliciet anders aangegeven.