Samenwerking Rabobank en Humberto Tan
Humberto Tan en Rabobank gaan samenwerken. In de campagne Internationaal Zakendoen gaat Humberto Tan op zoek naar de kracht van coöperatief bankieren. Dat heeft Rabobank aan de vooravond van de start van deze campagne bekend gemaakt. De positief kritische houding en niet aflatende nieuwsgierigheid van Humberto Tan benut de bank om te laten zien wat de coöperatieve manier van werken voor de klant en voor de samenleving oplevert.
Humberto Tan is voor de Rabobank geen onbekende. In de afgelopen 10 jaar is hij betrokken geweest bij diverse activiteiten en oogstte hij waardering met optredens bij lokale Rabobanken. “Zijn kennis van de Rabobank, zijn sympathieke en tegelijkertijd zakelijke benadering en maatschappelijke betrokkenheid passen uitstekend bij de Rabobank”, aldus Heleen Crielaard, hoofd merk & marktcommunicatie van Rabobank Nederland.
Tan zelf gaat met enthousiasme de nieuwe samenwerking aan. “Banken hebben het wereldwijd niet makkelijk. Rabobank doet het financieel nog steeds goed. Ze zijn met hun lokale banken en ledenraden geworteld in de samenleving. Die kracht spreekt mij aan.”
De nieuwe samenwerking behelst onder meer de medewerking aan de campagne Internationaal Zakendoen. Op vrijdag 15 maart a.s. is Humberto Tan samen met het vertrouwde Rabobank gezicht Merel voor de eerste keer te zien in de tv-commercial ‘Thuis in Nederland, thuis in de wereld’. “Ik kan in deze campagne gewoon mezelf zijn. Ik laat me door Merel, bijpraten over de meerwaarde van coöperatief bankieren”, aldus Humberto Tan in een toelichting.
Daarnaast zal Humberto Tan in het kader van de samenwerking met Rabobank optredens verzorgen voor lokale banken.